
Bouwjaar | 26-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 56.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-239-VJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 56.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-239-VJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Vervaet |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vaartstraat 1 |
Postcode | 4571 LS |
Plaats | Axel |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)115 - 566881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevervaet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - sep 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 163 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 86 kg
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 186 - € 211 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Garage Vervaet Kwaliteitscheck (zonder meerprijs): De auto wordt op 50 punten gecontroleerd zodat u weet wat u koopt!
- Meeneemprijs (zonder meerprijs): Standaard tenaamstelling, geldige APK (minimum 14 dagen) en RDW leges
= Bedrijfsinformatie =
# De mooiste staan in Axel
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR | Ruwe bolster, ruwe pit
Bij de meeste testverslagen is de vraag heel simpel: hoe rijdt 'ie? Maar bij sommige auto's ligt dat net even anders. Daar luidt de vraag: rijdt 'ie zo goed als 'ie eruit ziet? Zo'n auto is de Toyota C-HR. En omdat de C-HR er tot nu toe spannender uitzag dan de rijeigenschappen waar konden maken, heeft Toyota deze wild uitziende "crossover" aangepast voor modeljaar 2020.

De Toyota C-HR high power hybrid ziet er niet alleen spannend is, maar is dankzij de prima prestaties ook spannend om te rijden. Elektronica moderner vanaf modeljaar 2020.
Plus
- prima prestaties, beschaafd verbruik
- onderscheidende vormgeving
- voldoende ruim en functioneel
Min
- blijft iets achter op gebied van semi-zelfrijdende functies
- zicht uit achterruiten iets minder
Conclusie
Het testverslag van de eerste kennismaking met de Toyota C-HR was getiteld "ruwe bolster, blanke pit". De vraag is of er met de variant voor modeljaar 2020 met de high power hybrid sprake is van een "ruwe bolster, ruwe pit". Het antwoord op die vraag is een voorzichtig "ja". Nog steeds is de C-HR geen sportwagen, maar met de komst van de extra sterke hybride passen de rijeigenschappen wel beter bij het veelbelovende uiterlijk. Houd er wel rekening mee dat die prestaties een prijs hebben, want de minder gespierde C-HR is zuiniger.
De "ruwe bolster" blijft het sterkste punt van de C-HR. Dankzij de gewaagde vormgeving blijft de C-HR een unieke verschijning, waarmee Toyota inmiddels heel veel succes heeft geboekt. Het uiterlijk vertoon gaat niet ten koste van de functionaliteit. De C-HR is ruim, praktisch en dankzij ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto nu ook klaar voor de toekomst.
Deel deze advertentie