Bouwjaar | 13-03-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.787 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | J-560-RV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 22.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.787 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | J-560-RV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koppejan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Domburgseweg 18 |
Postcode | 4357 BB |
Plaats | Domburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 581487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokoppejan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 142 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.205 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.695 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Deze leuke MINI Cabrio is automatisch geschakeld. Deze Chili uitvoering heeft een sport interieur, stoelverwarming, een navigatie-systeem, achteruitrijcamera, parkeersensoren aan de achterkant, cruise control en een elektrische dak bediening.
Afleverpakket €695,- .
Afleverpakket omvat o.a. onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, nieuwe APK, aircoservice, halve tank brandstof, reiniging van het interieur en exterieur, eventueel vrijwaren van de inruilauto.
Een BOVAG garantie van 12 maanden is in overleg mogelijk.
Het is mogelijk dat de toegevoegde advertentietekst/opties licht afwijken van de opties/accessoires die werkelijk op de auto zitten. Er kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Wij van Autobedrijf Koppejan kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.