
Bouwjaar | 28-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 39.693 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-082-JH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 29.000,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 39.693 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-082-JH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Jonge Goes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pearyweg 10 |
Postcode | 4462 GT |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 214810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-dejonge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 90 kW (122 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 113 kW (154 PK)
Koppel: 202 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 kg
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 208 - € 236 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/getattachment/Redactionele-pagina-s/Garantie/Algemene-voorwaarden-auto-particulier-(print )-juni-2022-(1).pdf.aspx?lang=nl-NL
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
Toyota de Jonge , ECHT Zeeuws sinds 1969! Wij zijn dé Toyota-dealer voor Midden Zeeland. U vindt onze dealerbedrijven in Goes & Vlissingen.
Een betrouwbare occasion, voor iedereen! Daar staan wij voor!
Standaard inbegrepen: o Tenaamstellingskosten en leges o Minimaal 6 maanden APK o Controle vloeistoffen en verlichting o Wassen exterieur en stofzuigen interieur o Gecontroleerde kilometerstand .
Maximale Zekerheid(€ 599,-): o Tot 24 maanden garantie op Toyota occasions (afhankelijk van leeftijd en aandrijflijn, informeer naar de voorwaarden) o Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema o Minimaal 12 maanden APK o 24/7 pechhulp in Europa o Garantie op slijtagegevoelige onderdelen gedurende de eerste 10.000 km, gereden binnen de eerste 6 maanden na aflevering van de auto o Volledige poetsbeurt exterieur en reiniging van interieur o Minimaal halfvolle tank brandstof.
Uw interesse gewekt? Neem dan vrijblijvend contact op met ons verkoopteam.
T: 0113-214810
goes@toyota-dejonge.nl
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR | Ruwe bolster, ruwe pit
Bij de meeste testverslagen is de vraag heel simpel: hoe rijdt 'ie? Maar bij sommige auto's ligt dat net even anders. Daar luidt de vraag: rijdt 'ie zo goed als 'ie eruit ziet? Zo'n auto is de Toyota C-HR. En omdat de C-HR er tot nu toe spannender uitzag dan de rijeigenschappen waar konden maken, heeft Toyota deze wild uitziende "crossover" aangepast voor modeljaar 2020.

De Toyota C-HR high power hybrid ziet er niet alleen spannend is, maar is dankzij de prima prestaties ook spannend om te rijden. Elektronica moderner vanaf modeljaar 2020.
Plus
- prima prestaties, beschaafd verbruik
- onderscheidende vormgeving
- voldoende ruim en functioneel
Min
- blijft iets achter op gebied van semi-zelfrijdende functies
- zicht uit achterruiten iets minder
Conclusie
Het testverslag van de eerste kennismaking met de Toyota C-HR was getiteld "ruwe bolster, blanke pit". De vraag is of er met de variant voor modeljaar 2020 met de high power hybrid sprake is van een "ruwe bolster, ruwe pit". Het antwoord op die vraag is een voorzichtig "ja". Nog steeds is de C-HR geen sportwagen, maar met de komst van de extra sterke hybride passen de rijeigenschappen wel beter bij het veelbelovende uiterlijk. Houd er wel rekening mee dat die prestaties een prijs hebben, want de minder gespierde C-HR is zuiniger.
De "ruwe bolster" blijft het sterkste punt van de C-HR. Dankzij de gewaagde vormgeving blijft de C-HR een unieke verschijning, waarmee Toyota inmiddels heel veel succes heeft geboekt. Het uiterlijk vertoon gaat niet ten koste van de functionaliteit. De C-HR is ruim, praktisch en dankzij ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto nu ook klaar voor de toekomst.
Deel deze advertentie