Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD PANO/DSG DYNAMO DEFECT
€ 12.750,-
Bouwjaar | 2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.478 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TNF-61 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.478 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TNF-61 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf RTE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Scottweg 21 |
Postcode | 4462 GS |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52199724 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfrte.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hierbij te koop aangeboden een Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (184 PK), uit 2013.
LET OP! Dynamo Defect!!
De auto is luxe uitgevoerd met opties zoals Cruise Control, Parkeersensoren voor en achter, Stoelverwarming, Climate Control, lichtmetalen velgen, Navigatiesysteem, Airconditioning, Bluetooth, Multifunctioneel stuurwiel, half lederen bekleding, Panorama dak en nog veel meer!
De auto rijdt en schakelt zeer goed. Tevens zeer goed onderhouden, aantoonbaar met onderhoudsfacturen
Inruil, lease/financiering en garanties behoren uiteraard tot de mogelijkheden. Neem hiervoor contact op met één van onze adviseurs.
Heeft u specifieke wensen met betrekking tot aflevering van uw nieuwe auto? Niks is ons te gek! Laat het ons vooral weten.
Wilt u alleen wat informatie? Dan kunt u ons gerust even bellen, wij staan u graag te woord.
Voor een bezichtiging of een proefrit, bel dan even voor een afspraak!
Mocht u door u werk overdag niet kunnen, dan kunt u ook in de avond uren langskomen op afspraak of eventueel op zondag.
avond ook open op afspraak!
tenaamstelling is geen probleem dat doen wij voor u..
Inruilen is altijd mogelijk tegen handelsprijs.
Om teleurstellingen te voorkomen graag even bellen voordat u vertrekt.
Voor meer info bel: ?0652199724?
Verkoop Je Auto Zonder Gedoe? Binnen 2 Uur Gratis Uw Auto Verkopen! Eigen Ophaal Service Door Heel Nederland! Wij Kopen Ook Schadeauto's, Defecte Auto, Motor Schade , Taxi En Verlopen Apk Voor Export!
Adres:
Autobedrijf RTE
Scottweg 21B
4462 GS Goes
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.