vorige 1 van 643 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance Panorama Leder Dynaudio Virtual ACC

€ 28.950,-

Bouwjaar 17-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.586 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance Panorama Leder Dynaudio Virtual ACC


€ 28.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.586 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuid-West Occasions B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Kleverskerkseweg 5
Postcode 4338 PP
Plaats Middelburg
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)118 - 578338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuidwestoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u
Ledig gewicht: 1.445 kg
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard

Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Misschien bent u niet veeleisend, maar na dit elektrisch bediende glazen panorama dak en het lederen interieur wilt u nooit anders meer. De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, adaptieve verlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Het digitale dashboard is een perfecte bijrijder. Alles benodigde informatie is permanent zichtbaar of opvraagbaar. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De aanwezige file assistent meet de afstand tot uw voorligger en zorgt voor een veilige afstand. Staat het voor u opeens stil? Dan zorgt het systeem dat de auto ook stopt. Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. Natuurlijk behoren premium audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB ontvangst en parkeersensoren achter ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Aan boord van deze Volkswagen houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. Met voorzieningen als dodehoekdetectie,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie