Bouwjaar | 12-02-2009 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 59.362 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 18-HSG-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2009 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 59.362 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 18-HSG-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage de Krijger |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 6 |
Postcode | 4458 AV |
Plaats | S Heer Arendskerke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 563094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdekrijger.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2008 - okt 2011
Modelcode: 8T3
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 236 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 138 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
## Meer opties* Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)* Alarmsysteem SCM goedgekeurd* Gordijnairbags achter* Gordijnairbags voor* In hoogte verstelbaar stuur## Meer informatie* **Wielbasis**: 275 cm* **Onderhoudsboekjes**: Aanwezig (dealer onderhouden)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A5 | Verleidelijke lijnen
U heeft uw oog laten vallen op de nieuwe Audi A5 Coupé. Het imago van Audi spreekt u aan. De harmonieuze verhoudingen trokken uw aandacht. Het strakke lijnenspel wist u te verleiden. En dus rest de vraag: rijdt de Audi A5 Coupé zo goed als hij er uitziet?
De Audi A5 Coupe ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Enige vorm van "voorsprong door techniek" is ver te zoeken, maar door bestaande techniek te verfijnen is de A5 sportief en comfortabel
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- sterke en relatief zuinige 2.0 TFSI motor
- geslaagde vormgeving
Min
- hoofdsteunen te laag (S-Line stoelen)
- karige standaard-uitrusting
- geen nieuwe techniek of innovaties
Conclusie
Rijdt de nieuwe Audi A5 Coupé zo goed als hij er uitziet? Een uitgebreide testrit geeft een eenduidig antwoord op die vraag: ja. Het weggedrag en de prestaties zijn uitmuntend. Daarbij is het verbruik relatief bescheiden en is de uitrusting modern (mits gekozen voor de juiste opties). Ook met de ruimte overtuigt de A5 Coupé.
Tegelijkertijd is de Audi A5 Coupé rationeel moeilijk te verantwoorden. Het verschil met de concurrentie is gering en enige vorm van voorsprong door techniek is ver te zoeken. Toch zal menigeen dat voor lief nemen, want het zijn uiteindelijk het imago en het lijnenspel waarmee de A5 Coupé als geen ander weet te verleiden.