Bouwjaar | 01-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.856 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-415-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.856 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-415-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rudie Wetering B.V. |
Contactpersoon | Rudie Wetering |
Adres | Hellendoornseweg, 24a |
Postcode | 8148 RH |
Plaats | Lemele |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 331309 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rudie-wetering.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q2 35 TFSI 150PK Automaat Sport Pro Line leer|nav|cam|ecc|acc|lmv19
- Kenteken: XJ-415-G
- Merk: Audi
- Model: Q2
- APK tot: 26-04-2026
- Tellerstand: 105856 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat 7-Traps
- Kleur: zwart Metallic
- Kleurnaam: Mythosschwarz Metallic Kleurcode: LY9T
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1498 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DAD
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1265 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 419 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Bandenmaat voor: 235/40/19
- Bandemaat achter: 235/40/19
- Wielbasis: 2600 mm
Pakket: Assistentie Pakket
- Cruise control adaptief
- File assistent
- Grootlichtassistent
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Rijstrooksensor
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklap-/verstelbaar en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 19"
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audi MMI Navigatie systeem
- Audio installatie
- Audio installatie high end
- Bluetooth Streaming
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airbag voor bestuurder en bijrijder, met uitschakelbare bijrijdersairbag
- Airco (automatisch)
- Airconditioning Climatic Vol Automatisch
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- 100% Dealeronderhouden
- AUX-IN
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Adaptieve cruise control
- Android Auto
- Anti Blokkeer Systeem
- Apple Carplay
- Automatische afstandsregeling (met follow to stop) en speed limiter
- Autonomous Emergency Braking
- BOVAG-Garantie
- Bekerhouders voor
- Bestuurdersairbag
- Bestuurdersstoel hoogte verstelbaar
- Bluetooth
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuw
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?