Bouwjaar | 01-04-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.480 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 1.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.480 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sako Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hudsonweg 22 |
Postcode | 4462 HJ |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 405005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sakocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aantal cilinders: 5
Ledig gewicht: 1.450 kg
Wielbasis: 247 cm
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Aantal zitplaatsen: 4
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Afkomstig van een Audi TTRS met 140dkm
Sterkste handgeschakelde versnellingsbak, goed voor bijvoorbeeld VR6 turbo ombouw etc..
Uw mogelijkheden bij Sako Cars:
- Financiering mogelijk
- Garantiemogelijkheden
- Wij kunnen 24/7 ter plekke uw voertuig tenaamstellen.
- Aan huis levering
- Inruil altijd mogelijk!
- Betaling per pin of contant mogelijk
- Wij zijn op werkdagen geopend vanaf 9:00 tot 19:00 (later tijdstip ook mogelijk op aanvraag)
- Stuur uw inruilverzoek via marktplaats, e-mail of WattsApp 06-36136522
Trefwoorden: Audi, A4, S4, A6, S6, limousine, Stationwagen, 3.2, 4.2, 5.0, V10, RS6, RS4, S-line pakket, Proline, Pro-line, dubbel S-line, sportstoelen, 256 PK Audi A1, S1, A2, A3, S3, RS3, A4, S4, RS4, A5, S5, RS5, A6, S6, RS6, A7, S7, RS7, R8, coupe, sportback, station, variant, 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.5, 3.0, 4.2, 5.0, v6, v8, v10, v12, A1, A3, S3, RS3, A4, S4, RS4, A5, S5, RS5, A6, S6, RS6, A7, S7, RS7, A8, S8, R8, R32, R36, DTM, Pro Line S, Ambition, S-line, S line, HGP Turbo, VAG, Biturbo, ABT, AMG, Brabus, Nismo, GT-R.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi TT | Vernieuwingsdrang
De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.
De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.
Plus
- vernieuwende opzet Virtual Cockpit
- sportief en toch comfortabel
- oogstrelende vormgeving
Min
- minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
- karige standaarduitrusting
- risico op spatten bij tanken
Conclusie
Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.
Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.