Bouwjaar | 27-10-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.415 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-807-ZH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.415 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-807-ZH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Kramer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 1 |
Postcode | 4401 LA |
Plaats | Yerseke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 571699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdekramer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Voor veel sportieve rijders is er geen discussie mogelijk. BMW maakt rijden geweldig. Punt. De aandrijving van deze BMW wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde achtversnellingsbak. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.
Voor rijders met veeleisende oren is het audio-installatiesysteem niet alleen geïntegreerd met het navigatiesysteem, maar ook voorzien van bluetooth. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Achter het stuur van deze BMW bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. De BMW is standaard voorzien van: lederen sportstuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze BMW 1-serie is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.