BMW M3 3-Serie Competition | Akrapovic | H/K | 510PK

€ 99.945,-

Bouwjaar 07-04-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 19.067 km
Deuren 4
Kenteken P-048-BL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

BMW M3 3-Serie Competition | Akrapovic | H/K | 510PK


€ 99.945,-

Algemeen

Bouwjaar 07-04-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 19.067 km
Deuren 4
Kenteken P-048-BL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dahab Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cookweg 21
Postcode 4462 HE
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 217669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dahabautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - jun. 2022
Modelcode: G20

Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 190 x 143 cm
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 2.210 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 231 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,18 l/100km (1 op 9,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: ۠263 - ۠298 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Auto?s maken kunnen ze, die Duitsers. Al jaren. En dat merkt u. Op de teller van deze auto staat slechts 19067 kilometer. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Wat valt er verder op aan dit model? Dat is toch zeker het lederen interieur. En niet te vergeten de elektrisch bedienbare achterklep. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Ook is de auto voorzien van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch verstelbare lendensteun, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Gespierd in het laag, soepel in het hoog: het Harman/Kardon audiosysteem levert een regelrechte sensatie van geluid! Met dit systeem profiteer je onder andere ook van: navigatiesysteem met harde schijf, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Achter het stuur van deze BMW bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze BMW 3-serie voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die registreert wanneer de afstand tot uw achterligger te krap is. Voorzien van keyless start. Dat betekent: met de elektronische sleutel op zak is een druk op de knop genoeg om de auto te starten. Ook sportstuur met schakelpaddels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoei

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie