Bouwjaar | 12-12-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.759 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-ZBZ-83 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-12-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.759 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-ZBZ-83 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Kramer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 1 |
Postcode | 4401 LA |
Plaats | Yerseke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 571699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdekramer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Hoogte: 148 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Het glazen panoramadak laat meer licht binnen in het interieur en zorgt voor een magnifiek uitzicht naar buiten. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting zijn aan boord.
Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Altijd achter zicht, nooit meer nekkramp! De achteruitrijcamera maakt het supermakkelijk. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. Met lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept.
Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Cactus | Wel uniek, niet eigenzinnig
De Citroën C4 Cactus is een bijzondere auto. Bij de C4 Cactus draait het niet om status of verfijning, maar juist om prijs, functionaliteit en gebruiksgemak. Om ook aan de buitenwereld duidelijk te maken dat de C4 Cactus anders dan anders is, koppelt Citroën daar een eigenzinnige vormgeving aan toe. Of beter gezegd: koppelde. Voor modeljaar 2018 heeft de C4 Cactus namelijk een ingrijpende metamorfose ondergaan.
Bij de vernieuwde Citroen C4 Cactus (2018) draait alles om comfort. Dat is te danken aan de uitrusting, stoelen, geluidsisolatie en het onderstel. De no-nonsense auto uit 2014 is niet meer.
Plus
- uitgesproken comfortabel
- prettige stoelen
- moderne uitrusting
Min
- niet langer een voordelige, no-nonsense auto
- comfort onderstel vraagt gewenning
- trage reactie achteruitrijcamera
Conclusie
De Citroën C4 Cactus heeft voor modeljaar 2018 meer dan een facelift ondergaan. Dat is goed nieuws en slecht nieuws. Wie de C4 Cactus koos om de eigenzinnige uitstraling en het no-nonsense karakter wordt teleurgesteld. Het uiterlijk is minder uitgesproken en vanwege sterkere motoren en een rijkere uitrusting ging de prijs omhoog.
Citroën heeft deze keuze gemaakt omdat het merk zich helemaal wil toeleggen op comfort. En in dat opzicht maakt de nieuwe C4 Cactus alle beloften waar. De uitstekende stoelen, de rijke uitrusting, de goede geluidsisolatie en het uitgesproken onderstel zorgen ervoor dat de C4 Cactus veruit de meest comfortabele auto in zijn soort is. De Citroën C4 Cactus is daarmee niet langer eigenzinnig, maar nog steeds uniek.