Bouwjaar | 19-10-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.025 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-292-JV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.025 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-292-JV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Koese Sint-Annaland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veilingweg 15 |
Postcode | 4697 RB |
Plaats | Sint Annaland |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)166 - 653625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokoese-direct.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2022 - 2024
Referentienummer: ##5794
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.242 kg
Laadvermogen: 532 kg
GVW: 1.774 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Tenaamstelling
Auto Koese is in de afgelopen 20 jaar uitgegroeid tot de specialist in Franse occasions en daarom helpen wij u graag in de zoektocht naar uw volgende Franse auto. Onze voorraad bestaat uit ruim 250 occasions, waaronder deze Dacia Duster uit het bouwjaar 2023.
WhatsApp met Pieter 0610990520! Dit mag ook 's avonds en in het weekend.
Auto Koese is een officiële merkdealer. Tevens zijn wij gespecialiseerd in jonge Franse occasions, waaronder de merken Renault, Peugeot en Citroën.
Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd bij de verkoper naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties. Aan de informatie van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.