Dacia Spring Comfort Plus 27 kWh ¤ 2000,- Overheidssubsidie

€ 14.950,-

Bouwjaar 30-11-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.586 km
Deuren 5
Kenteken R-379-VF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Dacia Spring Comfort Plus 27 kWh ¤ 2000,- Overheidssubsidie


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.586 km
Deuren 5
Kenteken R-379-VF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Goes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Anthony Fokkerstraat 77
Postcode 4462 ES
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2021 - mei 2022

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 230 km
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Accu laden: 6 kW
Accu snelladen: 30 kW, compleet vol in 1 uur en 15 minuten

Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 151 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 139 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:00
Actieradius enkel stad (WLTP): 314 km

Het maakt niet uit of u binnen of buiten de stad rijdt. Het rijbereik van deze elektrische Dacia Spring biedt u alle vrijheid om te gaan en te staan waar u wilt. Met zijn moderne accutechniek levert deze auto uitstekende prestaties, met een rijbereik dat genoeg is voor alle gewone ritten. En met een eigen laadpunt kunt u de accu's opladen terwijl u slaapt. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 18586 kilometer heeft gereden sinds 2022. Ook is de auto voorzien van: 14 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. U hoeft het stuur geen moment los te laten om de audio aan te passen. De audiobediening op het stuur is een veilige en praktische oplossing. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. U bent in deze Dacia ook voorzien van airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

De automatische veiligheidssystemen in deze Dacia fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Elektrisch rijden is een ervaring op zich. Bel ons voor een afspraak en maak een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de auto is EUR 995,-

Deze advertentie is met zorg

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.

Autotest | Dacia Spring Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • scherpe prijs
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • smal interieur
  • matige score EuroNCAP crashveiligheid

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.

Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!

Deel deze advertentie