Fiat Panda Fiat Panda 1.2 Dynamic

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 167.438 km
Deuren 5
Kenteken 28-RD-TZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Fiat Panda Fiat Panda 1.2 Dynamic


€ 2.450,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 167.438 km
Deuren 5
Kenteken 28-RD-TZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Jos Krijger
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sportweg 1
Postcode 4471 RP
Plaats Wolphaartsdijk
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 582505 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.joskrijger.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Semi-automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/80 R13
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 158 x 154 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.310 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Deze Fiat Panda komt uit 2005, werd geleverd van 01-09-2003 tot 01-01-2009 en kostte toen € 11.927,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 44 kW (60 PK) en een cilinderinhoud van 1242 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 155 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,6 liter per 100 km en hij weegt 840 kg. De APK is geldig tot 18-03-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Panda | De laatste, de beste

De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...

Autotest | Fiat Panda De laatste, de beste

De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.

Plus

  • overzichtelijk en wendbaar
  • stil en zuinig
  • toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto

Min

  • merkbaar op leeftijd
  • nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
  • eenvoudige uitrusting

Conclusie

Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.

En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.

Deel deze advertentie