Bouwjaar | 08-05-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.262 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-LKK-8 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-05-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.262 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-LKK-8 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eerste Zeeuwse Autogarage Blaas |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herculesweg 12 |
Postcode | 4338 PL |
Plaats | Middelburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 612918 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoblaas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 176 x 162 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): 12 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Keurig nette auto met veel opties.
APK bij aflevering.
Wij rekenen geen afleveringskosten.
Inruil is mogelijk.
1 jaar garantie.
Welkom bij de Fiat Specialist op Walcheren, Eerste Zeeuwse Autogarage Blaas.
U kunt de 24uurs showroom van Fiat bezoeken, maar u bent ook altijd van harte welkom om een bezoek te brengen aan onze showroom te Middelburg.
Naast een uitgebreide showroom hebben wij in onze werkplaats alle apparatuur om uw auto goed te kunnen onderhouden en zijn wij tevens al 75 jaar BOVAG-lid!!
Openingstijden showroom:
Maandag t/m vrijdag 8.00 tot 17.30
Zaterdag alleen op afspraak
Geen koopavond
Openingstijden werkplaats:
Maandag t/m vrijdag 8.00 tot 17.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Sedici | Geen woorden, maar daden
Fiat belooft heel wat met de nieuwe Sedici. De auto ziet er niet alleen stoer uit, maar moet dat ook waarmaken. De Sedici zou sturen als een sportwagen, maar staat tegelijkertijd z'n mannetje in het terrein. Daarbij zou de auto goed presteren en toch zuinig omgaan met brandstof. Tenslotte claimt de Sedici de ruimte van een stationcar. Komen die woorden bekend voor? Dat kan kloppen, want de Fiat Sedici toont veel gelijkenis met de eerder geteste Suzuki SX4.
De Fiat Sedici is hoger dan een gewone auto, maar lager dan een SUV. En zo rijdt hij ook: een hoge zit en toch een prima weggedrag. Met optionele 4x4 zelfs vaardig in het terrein.
Plus
- alle voordelen van een SUV
Min
- geen van de nadelen van een SUV
Conclusie
Fiat en Suzuki hadden beide hetzelfde goede idee en bundelden de krachten om dat idee te realiseren. Suzuki noemt het eindproduct SX4, Fiat komt nu met de gelijkwaardige Sedici. Beide bieden alle voordelen van een SUV, namelijk: een hoge zit, veel binnenruimte en de veiligheid van vierwielaandrijving. Beide kennen geen van de nadelen van een SUV zoals een slechte wegligging of een hoog brandstofverbruik. Beide hebben eenzelfde prijsstelling.
Net als de eerder geteste Suzuki, maakt ook deze Fiat alle beloften waar en zijn nauwelijks echte nadelen aan de auto te vinden. Na lang zoeken zijn de beperkte verstelmogelijkheden van het stuurwiel en de verbruikscomputer die alleen het huidige verbruik weergeeft de grootste minpunten.
Daarom resteert de vraag: moet het de Suzuki of de Fiat worden? Het antwoord op die vraag is puur persoonlijk: de aankleding en uitstraling verschilt iets. En wellicht is het met de ene dealer beter zaken doen dan met de andere?