Bouwjaar | 01-02-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.581 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-TR-NV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.581 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-TR-NV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf H. ten Rouwelaar |
Contactpersoon | H. ten Rouwelaar |
Adres | Nieuweweg 1-5 |
Postcode | 4315 PR |
Plaats | Dreischor |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)111 - 401361 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 13704881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhtenrouwelaar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Ford Focus C-Max komt uit 2006, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1596 cc.
Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,8 liter per 100 km (1 op 14,7) en hij weegt 1244 kg. De APK is geldig tot 29-12-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld ? 171,33 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.