Bouwjaar | 10-04-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.123 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TT-032-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-04-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.123 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TT-032-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Jos Krijger |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sportweg 1 |
Postcode | 4471 RP |
Plaats | Wolphaartsdijk |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 582505 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.joskrijger.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.915 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Deze Ford C-Max komt uit 2013, werd geleverd van 01-09-2010 tot 31-08-2015 en kostte toen € 26,320.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een diesel motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 1560 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13.3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.30 liter per 100 km en hij weegt 1290 kg. De wegenbelasting bedraagt € 382.- per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.