Bouwjaar | 29-07-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.515 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NH-787-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.515 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NH-787-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Occasion Terneuzen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transportstraat 1 |
Postcode | 4538 AT |
Plaats | Terneuzen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31797562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autooccasionterneuzen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2010 - dec 2012
Modelcode: C344
Technische informatie
Koppel: 159 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.274 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Ford C-Max heeft 129515 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2011. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.
Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Natuurlijk is deze Ford C-Max voorzien van cruise control. Met verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Interesse in deze occasion? Bel dan 0611700658 bij geen gehoor kunt u mijn collega bellen 0653927827. Informeer naar de beschikbaarheid van de auto voor een eventuele proefrit!. Onze occasions worden geleverd met APK mits vermeld in advertentie. U bent van harte welkom, onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en typfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.