Bouwjaar | 26-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 43.607 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.996 cc |
Vermogen | 156 kW (212 pk) |
€ 40.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 43.607 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.996 cc |
Vermogen | 156 kW (212 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Oostpolder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostpolderweg 11 |
Postcode | 4413 NN |
Plaats | Krabbendijke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 503388 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfoostpolder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Gewichten
Ledig gewicht: 2.291 kg
GVW: 2.291 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Aflever pakket 1 (€ 225): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof en een poetsbeurt.
- Aflever pakket 2 (€ 525): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof, een poetsbeurt en 3 maanden garantie.
- Aflever pakket 3 (€ 725): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof, een poetsbeurt en 6 maanden garantie.
- Afleverpakket 4 (€ 925): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof, een poetsbeurt en 12 maanden BOVAG garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Welkom bij Autobedrijf Oostpolder.
Bij ons heeft u keuze uit verschillende afleverpakketten, variërend van €225,- tot €925,-.
BOVAG garantie is mogelijk bij auto's boven de €4500,-.
Financieren behoort bij ons tot de mogelijkheid.
Kijk voor meer informatie op www.autobedrijfoostpolder.nl
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Oostpolder
Oostpolderweg 11
4413 NN Krabbendijke
tel. 0113-503388
Email: post@autobedrijfoostpolder.nl
Internet: www.autobedrijfoostpolder.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ranger | Alleen voor de show?
Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?
De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- groots en comfortabel op de openbare weg
Min
- gladde bekleding stoelen (Raptor)
- extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor
Conclusie
Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.
In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.