Isuzu D-MAX 1.9 Double Cab LSX - EXCL. BTW | Bluetooth | Camera | Trekhaak

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-02-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 97.033 km
Deuren 4
Kenteken V-127-KL
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.898 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Isuzu D-MAX 1.9 Double Cab LSX - EXCL. BTW | Bluetooth | Camera | Trekhaak


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 23-02-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 97.033 km
Deuren 4
Kenteken V-127-KL
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.898 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Landegent
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Roterij 22
Postcode 4328 BA
Plaats Burgh-Haamstede
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)111 - 658042 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autolandegent.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: apr 2017 - jun 2020

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 76 liter

Maten
Afmetingen (LxBxH): 530 x 189 x 180 cm
Wielbasis: 339 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 1.030 kg
GVW: 3.000 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

= Bedrijfsinformatie =

* Standaard wordt deze auto afgeleverd met geldige APK, vloeistofcontrole, mattenset, autodocumentatie, RDW-leges en 2 sleutels. Voor € 595,- extra wordt deze auto afgeleverd met een nieuwe APK, complete afleverbeurt aan de hand van historie en onderhoudsschema, indien nodig en van toepassing distributieriem vervangen volgens fabrieksvoorschrift, halve tank brandstof, complete poetsbeurt, 6 maanden Auto Landegent garantie (tenzij anders vermeld) en een mobiliteitspas (12 maanden pech-onderweg service). Voor €395,- extra krijgt u 12 maanden BOVAG garantie op de auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Isuzu D-Max | Op bekend terrein

Brood haal je bij de bakker, groente bij de groenteman; niet bij de supermarkt. Voor pick-up trucks is er ook een specialist: Isuzu. Althans, zo betitelt deze oudste autofabrikant van Japan zichzelf graag. De nieuwe D-Max moet bewijzen of een specialist inderdaad beter is dan een merk dat van alle markten thuis is.

Autotest | Isuzu D-Max Op bekend terrein

Isuzu is een specialist op het gebied van bedrijfsauto's en kan daarom relatief goedkoop een pickup ontwikkelen. De D-Max is een echt werkpaard, maar is binnenin toch comfortabel.

Plus

  • terreinwaardig
  • luxueus personenauto-interieur
  • robuuste techniek

Min

  • matig weggedrag op verharde weg

Conclusie

Is de D-Max van specialist Isuzu beter dan een pick-up van een fabrikant die alle soorten auto's bouwt? Ja en nee. Een grote fabrikant heeft veel standaardonderdelen in huis waardoor een auto relatief goedkoop kan worden voorzien van de meest moderne techniek. Omdat Isuzu alles in eigen huis ontwikkelt, is de D-Max bij de tijd, maar zeker niet vooruitstrevend.

Daar staat tegenover dat de D-Max tot in de laatste vezel is ontworpen als betrouwbaar, onoverwinnelijk werkpaard en dat is te merken. Dat begint al met het doordachte interieur dat weliswaar luxueus is, maar tegelijkertijd degelijk en praktisch. De rijeigenschappen scoren op de openbare weg slechts een voldoende, maar in het terrein schittert de D-Max. Ook na een dag van (zeer) hard werken gaf de D-Max geen krimp en dat is een kenmerk van een echte professional.

Deel deze advertentie