Bouwjaar | 16-01-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.579 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 1-TRD-90 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.579 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 1-TRD-90 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Landegent |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Roterij 22 |
Postcode | 4328 BA |
Plaats | Burgh-Haamstede |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)111 - 658042 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolandegent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - okt 2015
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 513 x 190 x 146 cm
Wielbasis: 303 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.840 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 2.400 kg
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 234 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
* Standaard wordt deze auto afgeleverd met geldige APK, vloeistofcontrole, mattenset, autodocumentatie, RDW-leges en 2 sleutels. Voor € 595,- extra wordt deze auto afgeleverd met een nieuwe APK, complete afleverbeurt aan de hand van historie en onderhoudsschema, indien nodig en van toepassing distributieriem vervangen volgens fabrieksvoorschrift, halve tank brandstof, complete poetsbeurt, 6 maanden Auto Landegent garantie (tenzij anders vermeld) en een mobiliteitspas (12 maanden pech-onderweg service). Voor €395,- extra krijgt u 12 maanden BOVAG garantie op de auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar XJ | "U"
Wie winkelt in het segment van de Jaguar XJ, doet dat niet om de meest praktische of degelijke auto te vinden. Een topklasse reislimousine als de XJ gaat zelfs verder dan alleen hoogstaand comfort en veiligheid. Het is een persoonlijke keuze voor het fijnste wat een autofabrikant in huis heeft en moet het karakter van de berijder reflecteren. Maar welke persoonlijkheid heeft de XJ precies? Als de uiterst korte titel van deze test niet veelzeggend genoeg is, lees dan verder.
De Jaguar XJ wordt vooral met gevoel gekozen. Daarom weet de XJ de inzittenden als geen ander een bevoorrecht gevoel te geven. Dat doet de XJ met moderne techniek en vormgeving.
Plus
- elegante vormgeving
- dynamisch weggedrag
- sublieme prestaties 5.0 V8 motor
Min
- te weinig hoofdruimte
- onhandige bediening audio- en navigatiesysteem
- niet zo verfijnd als concurrentie
Conclusie
De Jaguar XJ is niet de meest rationele aanschaf, maar juist een heel persoonlijke keuze. Meer dan ooit ligt de nadruk op rijplezier boven comfort. De moderne techniek maakt het dagelijks leven met de XJ makkelijk, aangenaam en veilig. De XJ 3.0 diesel presteert gevoelsmatig slechts voldoende, de 5.0 liter V8 benzinemotor maakt de XJ juist uitdagend snel. Op al deze punten is de XJ niet beter of vooruitstrevender dan de concurrenten.
De elegante vormgeving is tegelijkertijd het sterkste en zwakste punt van de auto: door de lage daklijn is de hoofdruimte voor- en achterin minimaal. De XJ is daarom minder geschikt als auto met chauffeur, maar leent zich des te beter om zelf van te genieten. En daar gaat het om: genieten, want ondanks alle kritiek is dit een auto die er perfect in slaagt om de inzittenden een bevoorrecht gevoel te geven. De Jaguar XJ is een auto met persoonlijkheid; met recht een auto om U tegen te zeggen.