Land Rover Defender 3.0 P400 110 URBAN Black Edition | Grijs kenteken | Direct rijden | NL-auto | 1e eigenaar | Dealer ond.

€ 94.950,- excl. BTW

Bouwjaar 17-06-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 33.252 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen -

Land Rover Defender 3.0 P400 110 URBAN Black Edition | Grijs kenteken | Direct rijden | NL-auto | 1e eigenaar | Dealer ond.


€ 94.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-06-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 33.252 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zeeland Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Poort 22
Postcode 4411 PA
Plaats Rilland
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 405610 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zeelandbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: feb 2020 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 13 kW (18 PK)
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 302 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.261 kg
Laadvermogen: 904 kg
GVW: 3.165 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 277 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Uiterst sportieve en unieke Land Rover Defender URBAN AUTOMOTIVE!

Dit noemen we een groentje met kilometers. Jongste generatie, inclusief alle voordelen. Maar de top is eraf, en dat scheelt! De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Twee interessante extra's vallen direct op: de elektrisch bedienbare achterklep en het lederen interieur. Luxe én gemak! Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. De luchtvering zorgt dat de zijwindgevoeligheid wordt geminimaliseerd; dat betekent meer veiligheid en rijcomfort. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Koplampen voorzien van de allernieuwste lichttechniek, matrix LED-verlichting. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 22 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

De 360 graden camera op deze auto biedt u een volledig, panoramisch zicht op de omgeving. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Aan boord van deze Land Rover Defender is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Ook full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.

Deze Land Rover is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeers

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie