Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic - 22 - Navigatie - Stuurwiel verwarming - Leder - Handsfree - LED - Cruise

€ 32.895,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-01-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.353 km
Deuren 5
Kenteken 3-XKJ-69 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic - 22 - Navigatie - Stuurwiel verwarming - Leder - Handsfree - LED - Cruise


€ 32.895,-

Algemeen

Bouwjaar 24-01-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.353 km
Deuren 5
Kenteken 3-XKJ-69 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUMO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fleerbosseweg 7
Postcode 4421 RR
Plaats Kapelle
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 348702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dumoautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R19
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- DUMO Premium I (t/m 125.000km - maximaal 10 jaar oud) (€ 895): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
- DUMO Premium II (vanaf 125.000km - vanaf 10 jaar of ouder) (€ 1.095): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie

Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic,

wat blijven ze een lust voor het oog en om te rijden, de Range Rover Sport is sinds dat hij gelanceerd is een ware verkooptopper! Vele concurrenten konden niet tippen aan de uitstraling, afwerking en rijdt eigenschappen. De Range Rover Sport is een auto die onder elke omstandigheid in alle luxe comfort bereden kan worden. Deze auto is uitgerust met de 3.0TDV6, dit is de versie die gezien zijn afmetingen en wagengewicht het beste brandstof verbruik scoort en het meest economisch te bereiden is. Ook heb je met 258pk en 600nm voldoende trekkracht om goed mee te komen in het verkeerd! De uitstraling is ook zeker een tien op tien, alles is uitgevoerd in het zwart. Dat maakt de auto een stuk sportiever en meer tijdloos om te zien rijden, ook beleef je in de cabine veel luxe en ruimte en moderne snufjes, dit afgewerkt met de mooiste en beste materialen. Waar de auto ook uitblinkt is het rijden met een aanhanger, boot of trailer! De auto mag namelijk geremd 3500kg trekken, dat is één van de hoogste scores op een reguliere personenauto. Terug naar dit specifieke exemplaar, in werkelijke topstaat (zowel, interieur als exterieur), beschikt over alle onderhoudsdocumentatie en facturen, beschikt over een complete documentatie map en heeft twee sleutels. Kortom bent u in de markt voor de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie