Mini ONE Mini 1.6 Pepper - Navigatie - Origineel NL - Cruise Control - Bluetooth

€ 6.995,-

Bouwjaar 03-01-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.788 km
Deuren 3
Kenteken 95-TBX-5 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Mini ONE Mini 1.6 Pepper - Navigatie - Origineel NL - Cruise Control - Bluetooth


€ 6.995,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.788 km
Deuren 3
Kenteken 95-TBX-5 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUMO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fleerbosseweg 7
Postcode 4421 RR
Plaats Kapelle
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 348702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dumoautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.520 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- DUMO Premium I (t/m 125.000km - maximaal 10 jaar oud) (€ 695): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.
- DUMO Premium II (vanaf 125.000km - vanaf 10 jaar of ouder) (€ 895): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.

Tegenwoordig kennen we de Mini Cooper als hippe, luxe stadsauto met vrolijke vormen, maar de oorspronkelijke Mini begon zijn leven al in 1959. Het piepkleine model bood toen precies genoeg plek voor vier inzittenden op een zo klein mogelijke oppervlakte en werd razend populair als vervoersmiddel voor de Engelse arbeiders. De klassieke Mini's (gemaakt tot en met 2000) zijn inmiddels gewilde oldtimers, maar ook de moderne variant kan op veel fans rekenen. Wij hebben recent de moderne variant mogen toevoegen aan onze collectie.

Deze origineel Nederlands geleverde Mini is in 2012 nieuw geleverd door Ekris Mini te Utrecht en is al snel richting het Zeeuwse gekomen. Lokaal in Zeeland heeft hij netjes het benodigde onderhoud gehad wat uiteraard terug is te vinden in de bijgeleverde documentatie.

De auto is een stuk sportiever door de metallic lak met een kenmerkend wit dak en witte spiegels. Ook is de auto voorzien van een tal van fijne opties wat alles bijdraagt aan een comfortabele rit. Zo zit er een navigatiesysteem in, bluetooth om muziek naar wens te streamen, cruise control om de auto op de juiste snelheid te houden en nog veel meer.

Kortom een leuke en sportieve Mini met de juiste opties en de juiste documentatie. Bent u nou benieuwd geworden naar hoe de Mini er in het echt bijstaat? Plan dan snel een afspraak in voor een bezichtiging en proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Beste klant, helaas zijn we niet altijd op ons bedrijf. Bij interesse in het kope

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie