Mitsubishi Outlander 2.0 Invite plus

€ 2.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-04-2005
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 235.298 km
Deuren 5
Kenteken 37-RJ-BJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Algemeen

Bouwjaar 15-04-2005
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 235.298 km
Deuren 5
Kenteken 37-RJ-BJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Vos
Contactpersoon Leo Vos
Adres Langendam 33
Postcode 4374 AA
Plaats Zoutelande
Provincie Zeeland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53963450 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vosauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 175 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.415 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 570 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 215 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

rijklaar nw apk 22-03-2025 keurige staat. boekjes erbij. mag 1500 kg trekken

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mitsubishi Outlander | Groene energie?

Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.

Autotest | Mitsubishi Outlander Groene energie?

Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.

Plus

  • sterk en zuinig
  • hoogwaardige aankleding
  • ruim en praktisch

Min

  • problemen met snelladen

Conclusie

De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.

Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?

Deel deze advertentie