Bouwjaar | 07-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.138 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.138 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DUMO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fleerbosseweg 7 |
Postcode | 4421 RR |
Plaats | Kapelle |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 348702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dumoautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- DUMO Premium I (t/m 125.000km - maximaal 10 jaar oud) (€ 695): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.
- DUMO Premium II (vanaf 125.000km - vanaf 10 jaar of ouder) (€ 895): - 12 maanden APK of meer. - Onderhoudsbeurt volgens schema. - Auto wordt grondig geïnspecteerd en de aandachtspunten worden verholpen. - 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. - Auto wordt grondig schoongemaakt en gepoetst.
Nissan Qashqai 1.2 N-Connecta,
onder het motto zoek ze maar eens, bieden wij u aan een Nissan Qashqai van de 1e eigenaar met slechts 27.xxx km op de teller! Uitgevoerd in de perfecte kleurstelling met o.a.; cruise control, 360 camera, parkeersensoren voor en achter, multifunctioneel stuurwiel, navigatie-systeem, panorama dak, getint glas, gepolijste 17 inch velgen, led verlichting enzovoorts! Dit exemplaar beschikt over alle documentatie, onderhoudshistorie (dealer afgestempeld) en twee sleutels. De Nissan Qashqai is al vanaf 2007 op de markt, dit is inmiddels de 3e serie Qashqai, sinds dit jaar is ook 4e serie op de markt gekomen. Waarom is de auto zo populair? 1. Value for money, je krijgt veel auto voor je geld en veel fijne opties zijn op de Nissan Qashqai standaard of goedkoop om aan te vinken. 2. De beste instap in zijn segment met uitstekend zittende kuipstoelen, die veel ondersteuning bieden. 3. Standaard rijke veiligheidsuitrusting. 4. Laagwagen gewicht voor zijn segment (gunstig m.b.t. de wegenbelasting), 5. Grote koffer ruimte van 430l, dat is in dit segment vrij fors! 6. Een gemiddeld gebruik van (5,6L-100km 1-17,9) en last but not least, hij ziet er gewoon geweldig uit! Wij bieden de mogelijkheid om de auto te voorzien van trekhaak, voor de fietsendrager of caravan. Kortom een bijna nieuwe auto met rijke uitrusting, voor een mooie prijs!
= Bedrijfsinformatie =
Beste klant, helaas zijn we niet altijd op ons bedrijf. Bij interesse in het kopen van een voertuig bij ons, willen we u ten alle tijde vragen om een afspraak in te plannen, dit om teleur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.