Bouwjaar | 06-02-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.537 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RT-283-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.537 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RT-283-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kluijfhout |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Karreveld 4 |
Postcode | 4371 GA |
Plaats | Koudekerke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 551991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R19
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Aflevering: Onze prijzen zijn inclusief aflevering, nieuwe APK en 6 maanden Bovag garantie. Dus geen bijkomende afleverkosten of garantiepaketten. Dit geldt voor auto's vanaf €4.500,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Nissan wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Lederen bekleding is in deze rijk uitgeruste auto ook aanwezig. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Het wijdse uitzicht door het glazen panoramadak maakt van elke rit een belevenis. Natuurlijk behoren 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De vier camera's genereren samen een 360 graden beeld rond de auto, zodat u een volledig overzicht hebt van wat er rondom uw auto gebeurt. Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Achter het stuur van deze Nissan bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Ook navigatiesysteem, DAB ontvangst, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. He
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.