Bouwjaar | 24-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.671 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-136-HR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.671 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-136-HR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Goes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anthony Fokkerstraat 77 |
Postcode | 4462 ES |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2021 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Vermogen brandstofmotor: 104 kW (141 PK)
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. In deze SUV vindt u een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het interieur is luxe uitgevoerd met leren bekleding. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Bij de uitrusting van deze Nissan horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, snelheidsbegrenzer, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. De audiobediening op het stuur is niet alleen handig en praktisch, maar draagt ook bij aan de veiligheid onderweg. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons om onderweg de accu van de smartphone bij te laden. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Nissan is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Aan boord van deze Nissan Qashqai is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. U wilt van richting veranderen, een tegenligger lijkt daarbij in uw voorgenomen baan te komen? Dan reageert de kruisend verkeer detectie direct om een aanrijding te vermijden. Altijd uw handen vrij om deuren of bagageklep te openen, dankzij de keyless entry. Ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
De intelligente
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.