Bouwjaar | 16-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.670 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 35-TFL-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.670 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 35-TFL-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage van Halst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruiterplaatweg 2- B |
Postcode | 4493 PG |
Plaats | Kamperland |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 371234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhalst.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 387 x 166 x 145 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 907 kg
Laadvermogen: 522 kg
GVW: 1.429 kg
Max. trekgewicht: 1.178 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Gratis pakket (inbegrepen): 1.Gratis pakket o Nieuwe APK. o Vloeistoffen controle. o Tenaamstelling van de auto.
- Comfort pakket (€ 495 meerprijs): 2. Comfort pakket € 495,-- o Servicebeurt. o Nieuwe APK. o 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. o Tenaamstelling van de auto. o Vrijwaren van de inruilauto.
- Bovag pakket (€ 950 meerprijs): 3.Bovag pakket € 950,-- o Grote service beurt. o Nieuwe APK. o 6 maanden BOVAG garantie * o Tenaamstelling van de auto. o Vrijwaren van de inruilauto. o Volle tank brandstof. * Volgens garantie voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Gratis pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Peugeot horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare ramen voor en bumpers in carrosseriekleur.
Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. De Peugeot is standaard voorzien van: lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten.
LET OP!
Onze geselecteerde opties lijst kunnen afwijken.
Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Email: verkoop@vanhalst.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.