Bouwjaar | 29-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.930 km |
Deuren | - |
Kenteken | Z-740-KL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.930 km |
Deuren | - |
Kenteken | Z-740-KL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage van Halst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruiterplaatweg 2- B |
Postcode | 4493 PG |
Plaats | Kamperland |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 371234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhalst.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aanwezige accu: gekocht
Interieur: Donkergrijs, Stof
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Gratis pakket (inbegrepen): 1.Gratis pakket o Nieuwe APK. o Vloeistoffen controle. o Tenaamstelling van de auto.
- Comfort pakket (€ 495 meerprijs): 2. Comfort pakket € 495,-- o Servicebeurt. o Nieuwe APK. o 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. o Tenaamstelling van de auto. o Vrijwaren van de inruilauto.
- Bovag pakket (€ 950 meerprijs): 3.Bovag pakket € 950,-- o Grote service beurt. o Nieuwe APK. o 6 maanden BOVAG garantie * o Tenaamstelling van de auto. o Vrijwaren van de inruilauto. o Volle tank brandstof. * Volgens garantie voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Gratis pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Bij Peugeot maken ze al 130 jaar auto's. Met oog voor innovatie en een ultieme rijervaring. Of, zoals ze zelf zeggen: Motion & Emotion. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Alle belangrijke audiofuncties zijn regelbaar zonder het stuur los te laten. De knoppen bevinden zich onder uw vingers. De uitrusting van deze Peugeot is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept.
LET OP!
Onze geselecteerde opties lijst kunnen afwijken.
Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!
Email: verkoop@vanhalst.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot iOn | PiOnier
Het is zover! De eerste elektrische auto voor de gewone man is nu echt te koop. Peugeot heeft in een ver verleden al gepionierd met emissievrije voertuigen en loopt nu voorop bij de introductie van de elektrische auto. Peugeots elektrische auto voor het grote publiek heet "iOn". Dankzij de compacte afmetingen en stroombesparende maatregelen is de auto relatief voordelig in aanschaf. Bovendien zou de iOn ondanks de bijzondere techniek alle luxe en comfort van een traditionele benzineauto bieden. Autozine probeerde het uit.
De Peugeot iON is een echte piONier. De iON behoort tot een nieuwe generatie elektrische auto's die meer volwassen is en zich leent als slimme, tweede auto in het gezin. De actieradius blijft beperkt.
Plus
- prima prestaties
- alle luxe en comfort van een traditionele auto
- uiterst praktisch in de stad (kleine draaicirkel, smal koetswerk)
Min
- matige wegligging
- geringe beenruimte voorin
- veel kleinerende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Bijna alle autofabrikanten zijn bezig met de ontwikkeling van een elektrische auto. Peugeot heeft samen met Citroën en Mitsubishi een kleine elektrische stadsauto ontwikkeld die nu al te koop is. Ten opzichte van de Japanse evenknie (Mitsubishi i-MiEV) is de Fransman aangepast aan de Europese smaak.
De Peugeot iOn is bedoeld als compacte stadsauto, niet als auto om lange afstanden mee af te leggen. Zowel de beperkte actieradius (150 km in theorie, een kleine 100 km in de praktijk) als de matige wegligging laten dat laatste niet toe. Als stadsauto, of tweede auto in het gezin, is de iOn zeker geslaagd. De prestaties zijn prima, de compacte afmetingen maken de auto wendbaar en de uitrusting is gelijk aan die van traditionele kleine auto's.