Bouwjaar | 11-04-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.784 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-620-VF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 23.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.784 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-620-VF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Dijkwel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 27 |
Postcode | 4382 NA |
Plaats | Vlissingen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 417711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dijkwel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 185 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.362 kg
Laadvermogen: 698 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Bovag
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; incl. halve tank brandstof, leges (tennaamstellingskosten)
Stoere, ruime en zeer complete Peugeot Rifter MPV Puretech 110pk Allure. Met veel opties waaronder: Zenith panoramadak, climate-control, cruise-control, Navigatie, Bluetooth, Apple Carplay, Android Auto, parkeersensoren, lichtmetalen velgen etc. De verkoopprijs is compleet rijklaar inclusief Bovag-garantie, afleveringsbeurt en multi-point kwaliteitscontrole.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot Rifter | Te goed
Het concept is eenvoudig: neem een bestelauto voor zakelijk gebruik en maak daar een personenauto van. Omdat bij een bedrijfsauto de functionaliteit en kosten voorop staan, is het resultaat een ruime en heel voordelige gezinsauto. Peugeot is altijd succesvol geweest met dat concept onder de naam "Partner Tepee", de personenautoversie van de Partner. Met de komst van de nieuwe Partner, volgt ook de nieuwe gezinsauto, genaamd "Rifter".
De Peugeot Rifter is een gezinsauto op basis van een bestelauto. De Rifter is verfijnder en rijker uitgerust dan de bedrijfsauto. Dat lijkt mooi, maar zorgt ervoor dat het financiele voordeel nihil is
Plus
- beperkte off-road mogelijkheden dankzij GripControl
- heel veel ruimte
- sterke, zuinige 130 pk dieselmotor
Min
- directe besturing minder prettig voor passagiers
- dorstige en matig presterende 100 pk benzinemotor
- vanwege rijke uitrusting nauwelijks voordeliger dan een MPV of SUV
Conclusie
Peugeot introduceert de Rifter: de gezinsauto op basis van de Partner bedrijfsauto. Peugeot heeft voor een aparte naam gekozen omdat het verschil tussen de gezinsauto en de bedrijfswagen groter is dan voorheen. De Rifter heeft een veel verfijnder onderstel en een directere besturing dan de Partner. Met de komst van de Rifter is het daarom gedaan met de ontwapenende eenvoud van het rijden met een bestelauto. Daarbij is de Rifter te voorzien van alle luxe en veiligheidsvoorzieningen van de andere Peugeot personenauto's.
Dit laatste is zowel het sterkste als het zwakste punt van de Rifter. De Rifter is veruit de meest verfijnde en comfortabele auto in zijn soort. Maar... auto's zoals deze worden juist gekocht vanwege de eenvoud en de daarbij behorende lage prijs. In dat opzicht is de Peugeot Rifter misschien wel te goed.