Bouwjaar | 18-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.527 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-955-XP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.527 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-955-XP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DUMO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fleerbosseweg 7 |
Postcode | 4421 RR |
Plaats | Kapelle |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 348702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dumoautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 265/35 R20
Bandenmaat achter: 295/35 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 287 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 193 x 142 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.415 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Dumo Service Pakket
Dit afleverpakket bevat: 40 punten check, Afvullen airco systeem, gratis tenaamstelling, Luxe kentekenplaten, Servicebeurt volgens schema, Vol jaar APK, Volledig poetsen binnen + buiten
Porsche Panamera 3.0 S,
als je nou één auto mocht kiezen, de perfecte allrounder.. De Panamera en met voorkeur de achterwiel aangedreven versie! En daar staat ze in het Carbon Grau Metallic met een sfeervol Mokka bruin interieur. Bij Porsche kun je eigenlijk alles bij bestellen als optie, dat heeft de 1e eigenaar van deze auto ook goed begrepen, een kleine greep uit de opties; PDCC (Porsche Dynamic Chasis Control, tegen bodyroll (overhellen van de auto), PDLS+ Porsche Dynamic Light System (dit houdt in dat je volledige led verlichting hebt + meesturende bochtverlichting en dubbele lens), ACC (adaptieve cruise control, zo houdt je automatische gepaste afstand van het voertuig dat voor je rijdt), carbonpakket in het interieur (veel beter dan hout!), PTV+ Porsche Torque Vectoring (houdt in dat de auto een variabel sperdifferentieel heeft (erg leuk om sportief te rijden), verwarmde en geventileerde stoelen voor, verwarmde stoelen achter, zonnewering elektrisch, elektrische trekhaak, BOSE Surround systeem, 20 inch GTS velgen, 18 inch Winterset OEM Porsche, Sport Chrono pakket, Alcantara stuurwiel met schakelflipper (absolute must!), luchtvering, deuren zijn softclose, volledig instelbaar onderstel met adaptieve dempers, 4 zones climate control, elektrische kofferklep, Porsche entertainment system achter met koptelefoons, heeft u nog een half uurtje? Helaas 6 cilinder? Nou nee, los van het feit dat de motor veel betrouwbaarder, zuiniger, onderhoudsvriendelijker, sterker en last but not least een stuk lichter is. Heeft de Panamera veel minder onderstuur dan voorheen en gaat ze stukken lichtvoetiger en makkelijker de bocht om dan de 8 cilinder, dat is onze beleving het grootste verschil. Terug naar dit exemplaar, het in een Duits geleverd exemplaar, afkomstig van de 2e eigenaar, beschikt over volledige onderhoudshistorie (i.c.m. Porsche Dealer facturen), alle originele boekjes, twee sleutel (1 s
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.