Porsche Panamera 3.0 S - Facelift - FULL OPTION - PDCC - PDLS+ - ACC - CARBON - PTV+ - 360 - TREKHAAK - LEDER

€ 44.845,-

Bouwjaar 18-04-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.527 km
Deuren 5
Kenteken X-955-XP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.997 cc
Vermogen 308 kW (419 pk)

Porsche Panamera 3.0 S - Facelift - FULL OPTION - PDCC - PDLS+ - ACC - CARBON - PTV+ - 360 - TREKHAAK - LEDER


€ 44.845,-

Algemeen

Bouwjaar 18-04-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.527 km
Deuren 5
Kenteken X-955-XP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.997 cc
Vermogen 308 kW (419 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUMO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fleerbosseweg 7
Postcode 4421 RR
Plaats Kapelle
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 348702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dumoautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 265/35 R20
Bandenmaat achter: 295/35 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 287 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 193 x 142 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.415 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Dumo Service Pakket
Dit afleverpakket bevat: 40 punten check, Afvullen airco systeem, gratis tenaamstelling, Luxe kentekenplaten, Servicebeurt volgens schema, Vol jaar APK, Volledig poetsen binnen + buiten

Porsche Panamera 3.0 S,

als je nou één auto mocht kiezen, de perfecte allrounder.. De Panamera en met voorkeur de achterwiel aangedreven versie! En daar staat ze in het Carbon Grau Metallic met een sfeervol Mokka bruin interieur. Bij Porsche kun je eigenlijk alles bij bestellen als optie, dat heeft de 1e eigenaar van deze auto ook goed begrepen, een kleine greep uit de opties; PDCC (Porsche Dynamic Chasis Control, tegen bodyroll (overhellen van de auto), PDLS+ Porsche Dynamic Light System (dit houdt in dat je volledige led verlichting hebt + meesturende bochtverlichting en dubbele lens), ACC (adaptieve cruise control, zo houdt je automatische gepaste afstand van het voertuig dat voor je rijdt), carbonpakket in het interieur (veel beter dan hout!), PTV+ Porsche Torque Vectoring (houdt in dat de auto een variabel sperdifferentieel heeft (erg leuk om sportief te rijden), verwarmde en geventileerde stoelen voor, verwarmde stoelen achter, zonnewering elektrisch, elektrische trekhaak, BOSE Surround systeem, 20 inch GTS velgen, 18 inch Winterset OEM Porsche, Sport Chrono pakket, Alcantara stuurwiel met schakelflipper (absolute must!), luchtvering, deuren zijn softclose, volledig instelbaar onderstel met adaptieve dempers, 4 zones climate control, elektrische kofferklep, Porsche entertainment system achter met koptelefoons, heeft u nog een half uurtje? Helaas 6 cilinder? Nou nee, los van het feit dat de motor veel betrouwbaarder, zuiniger, onderhoudsvriendelijker, sterker en last but not least een stuk lichter is. Heeft de Panamera veel minder onderstuur dan voorheen en gaat ze stukken lichtvoetiger en makkelijker de bocht om dan de 8 cilinder, dat is onze beleving het grootste verschil. Terug naar dit exemplaar, het in een Duits geleverd exemplaar, afkomstig van de 2e eigenaar, beschikt over volledige onderhoudshistorie (i.c.m. Porsche Dealer facturen), alle originele boekjes, twee sleutel (1 s

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie