Bouwjaar | 04-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 131.073 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-298-RP Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 131.073 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-298-RP Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Burg Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mr. F.J. Haarmanweg 53-C unit J |
Postcode | 4538 AN |
Plaats | Terneuzen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48630963 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 523 kg
GVW: 1.671 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Achterbank in delen neerklapbaar
Achterbank verstelbaar
Achteropkomend verkeer waarschuwing
Achterspoiler
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) side voor
Airco
Anti Blokkeer Systeem (ABS)
Audio installatie
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Boordcomputer
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Cruise control
DAB-ontvanger
Electronic Brake Distribution (EBD)
Electronic Stability Program (ESP)
Elektrische ramen achter
Elektrische ramen voor
Extra getint glas
Hill hold-functie
Keyless entry
Keyless start
LED achterlichten
LED dagrijverlichting
LED mistlampen
Lederen versnellingspook
Lichtmetalen velgen 16"
Mp3-speler
Multimedia-voorbereiding
Navigatie full map
Parkeersensor achter
Start/stop systeem
Startblokkering
Stuur verstelbaar
Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Stuurwiel multifunctioneel
Tractie Controle Systeem (TCS)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.