Renault Captur 0.9 TCe Limited

€ 12.750,- incl. BTW

Bouwjaar 04-04-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 131.073 km
Deuren 5
Kenteken X-298-RP Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Limited


€ 12.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-04-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 131.073 km
Deuren 5
Kenteken X-298-RP Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Burg Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mr. F.J. Haarmanweg 53-C unit J
Postcode 4538 AN
Plaats Terneuzen
Provincie Zeeland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48630963 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 523 kg
GVW: 1.671 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Achterbank in delen neerklapbaar

Achterbank verstelbaar

Achteropkomend verkeer waarschuwing

Achterspoiler

Airbag bestuurder

Airbag passagier

Airbag(s) hoofd voor

Airbag(s) side voor

Airco

Anti Blokkeer Systeem (ABS)

Audio installatie

Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth

Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar

Boordcomputer

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar

Buitenspiegels elektrisch verstelbaar

Buitenspiegels verwarmbaar

Cruise control

DAB-ontvanger

Electronic Brake Distribution (EBD)

Electronic Stability Program (ESP)

Elektrische ramen achter

Elektrische ramen voor

Extra getint glas

Hill hold-functie

Keyless entry

Keyless start

LED achterlichten

LED dagrijverlichting

LED mistlampen

Lederen versnellingspook

Lichtmetalen velgen 16"

Mp3-speler

Multimedia-voorbereiding

Navigatie full map

Parkeersensor achter

Start/stop systeem

Startblokkering

Stuur verstelbaar

Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Stuurwiel multifunctioneel

Tractie Controle Systeem (TCS)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie