Renault Captur 1.0 TCe 100 Bi-Fuel Intens

€ 18.950,-

Bouwjaar 05-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.353 km
Deuren 5
Kenteken L-215-JT Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault Captur 1.0 TCe 100 Bi-Fuel Intens


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.353 km
Deuren 5
Kenteken L-215-JT Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Zierikzee
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grevelingenstraat 1-3
Postcode 4301 XZ
Plaats Zierikzee
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)111 - 412529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 538 kg
GVW: 1.793 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 675 kg)

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 254 - € 277 per kwartaal

In een Franse auto ervaart u niet alleen een fantastische rijbeleving, maar ook uitstekende prestaties en innovatieve extra?s. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige driecilinder benzinemotor. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. De audiobediening op het stuur is niet alleen handig en praktisch, maar draagt ook bij aan de veiligheid onderweg. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Dankzij de parkeersensoren achter kunt u met een gerust hart in de kleinste gaatjes inparkeren. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Heeft u de elektronische token op zak, dan herkent deze auto z?n baasje en de keyless start zorgt dat een druk op de startknop voldoende is. Geen sleutel meer nodig! De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. En deze auto heeft ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer als standaard uitrusting.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan.

Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadver

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie