vorige 1 van 478 volgende

Renault Captur 1.2 TCe Dynamique AUTOMAAT R-Link

€ 13.450,-

Bouwjaar 20-05-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.317 km
Deuren 5
Kenteken JP-686-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 87 kW (118 pk)

Renault Captur 1.2 TCe Dynamique AUTOMAAT R-Link


€ 13.450,-

Algemeen

Bouwjaar 20-05-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.317 km
Deuren 5
Kenteken JP-686-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 87 kW (118 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage van Halst
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ruiterplaatweg 2- B
Postcode 4493 PG
Plaats Kamperland
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 371234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanhalst.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 1.723 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Gratis pakket (inbegrepen): 1.Gratis pakket o Nieuwe APK. o Vloeistoffen controle. o Tenaamstelling van de auto.
- Comfort pakket (€ 495 meerprijs): 2. Comfort pakket € 495,-- o Servicebeurt. o Nieuwe APK. o 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. o Tenaamstelling van de auto. o Vrijwaren van de inruilauto.
- Bovag pakket (€ 950 meerprijs): 3.Bovag pakket € 950,-- o Grote service beurt. o Nieuwe APK. o 6 maanden BOVAG garantie * o Tenaamstelling van de auto. o Vrijwaren van de inruilauto. o Volle tank brandstof. * Volgens garantie voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Gratis pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Uitdagend, innemend en een tikje exclusief, zo kun je Franse auto's het best omschrijven. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. De uitrusting van deze Renault is met regensensor, cruise control, keyless entry en lederen stuur behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen soepel weg. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie