Bouwjaar | 26-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 55.382 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-725-KH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 55.382 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-725-KH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van de Ree Oostburg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transportweg 5 |
Postcode | 4501 PS |
Plaats | Oostburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)117 - 383230 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageoostburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Actieradius: 49 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.7 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Accu snelladen: compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 100
Van de Ree Oostburg is een autobedrijf met veel geschiedenis. Sinds 1979 ervaring als officieel Ford dealer, destijds begonnen in Breskens en later verhuisd naar Oostburg met destijds neven vestigingen in Bergen op Zoom en Roosendaal. Sinds 2014 zijn de bedrijven Van de Ree (Ford) en "Autobedrijf van den Bosse" (Peugeot en Renault) samen gegaan onder één dak onder het label "Vakgarage". Hiermee hebben we naast de expertise in de merken Ford, Peugeot en Renault nu ook toegang tot professioneel onderhoud en verkoop van de meeste andere automerken.
Als echt familiebedrijf heten we u van harte welkom! Graag tot ziens in ons bedrijf in Oostburg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.