Renault Captur 1.6 E-Tech Hybrid 160 Intens | Camera | Apple Carplay | Parkeersensoren | 18 Inch Velgen | Android Auto

€ 28.400,- incl. BTW

Bouwjaar 30-06-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 33.903 km
Deuren 5
Kenteken T-949-ZG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Hybrid 160 Intens | Camera | Apple Carplay | Parkeersensoren | 18 Inch Velgen | Android Auto


€ 28.400,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 33.903 km
Deuren 5
Kenteken T-949-ZG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Koese Sint-Annaland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veilingweg 15
Postcode 4697 RB
Plaats Sint Annaland
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)166 - 653625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokoese-direct.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024
Referentienummer: ##9252

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.896 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 715 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Tenaamstelling

Overige informatie
Basiskleur: wit / grijs

Auto Koese is in de afgelopen 20 jaar uitgegroeid tot de specialist in Franse occasions en daarom helpen wij u graag in de zoektocht naar uw volgende Franse auto. Onze voorraad bestaat uit ruim 200 occasions, waaronder deze Renault Captur Hybrid uit 2022.

Betrouwbaar in kwaliteit, een topper in rijprestaties en qua conditie in blakende vorm. Deze Renault Captur staat voor u klaar! Door de combinatie van brandstof- en elektromotor rijdt u met deze hybride Renault Captur een stuk voordeliger. En het scheelt in uitstoot bovendien. Verder is de Renault uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Onderweg geniet u van de kwaliteit van het audiosysteem met dab-ontvangst. De bediening is gemakkelijk via knoppen op het stuur. De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid. De Renault is standaard voorzien van: lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en isofix-aansluiting.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Renault u om veiliger te rijden. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert.

Probeer deze auto uit en maak een proef

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie