Bouwjaar | 31-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.284 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-JTN-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.284 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-JTN-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EVD Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Houtkade 16 |
Postcode | 4463 AC |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 85451098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.evdautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 171 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
EVD Auto's biedt aan:
Overgenomen van de 1e eigenaar,
Merk: Renault Clio 1.2 Special Line
Bouwjaar: 2009
Carrosserie: Hatchback (5 deurs)
Brandstof: Benzine
Basiskleur: Zwart
KM stand: 158.284 (NAP)
Gewicht: 1.065 kg
Wegenbelasting: 143,- EURO per kwartaal
APK: 1 september 2024
Vraagprijs: 3.950,- EURO (inruil en financiering mogelijk)
Wij berekenen geen afleverkosten!
Accessoires:
- Airco
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Boordcomputer
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Elektrische ramen
- Isofix
- Lederen stuurwiel
- Navigatie (Tomtom) met afstandsbediening
- Multifunctioneel stuurwiel
- Onderhoudsboekje
- Passagiersairbag
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Keurig nette auto, distributieriem vervangen in 2022 bij 148.000 KM!
Heeft u interesse in bovengenoemde auto dan kunt u bellen voor meer informatie 06-85451098, ook voor een bezichtiging gaarne even bellen om teleurstelling te voorkomen.
Voor meer informatie kunt u ook terecht op onze website evdautos.nl
EVD Auto's is gevestigd in de Houtkade 16 te Goes, wij zijn 6 dagen per week geopend van 8.30 uur tot 17.30 uur Zaterdag tot 15.00 uur geopend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.