vorige 1 van 436 volgende

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 | LED | Navi | Camera | Trekhaak

€ 27.950,- excl. BTW

Bouwjaar 06-02-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 90.523 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 | LED | Navi | Camera | Trekhaak


€ 27.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-02-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 90.523 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zeeland Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Poort 22
Postcode 4411 PA
Plaats Rilland
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 405610 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zeelandbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun 2019 - dec 2020
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 620 x 207 x 255 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.044 kg
Laadvermogen: 1.456 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

Kwaliteit koppelen aan fraaie vormgeving en ultiem rijcomfort? Laat dat maar aan de Franse autobouwers over. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer trailer assistent, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

Op extra?s is niet bezuinigd. Wat dacht u van een compleet full map navigatiesysteem, een topkwaliteit audiosysteem en een uiterst handige achteruitrijcamera? Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. De uitrusting van deze Renault is met boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.

= Bedrijfsinformatie =

Zeeland Bedrijfswagens
De bedrijfswagenspecialist in de Regio Zuidwest Nederland

Op zoek naar een gebruikte bedrijfsauto? Bij Zeeland Bedrijfswagens bent u op het juiste adres. Uw auto leasen, ook dit is geen probleem, kijk op onze website, en bereken zeer eenvoudig uw leaseprijs. www.zeelandbedrijfswagens.nl. Ook starters kunnen wij in de meeste gevallen zonder aanbetaling een financial lease voorstel bieden.

Wij bieden u gebruikte bedrijfswagens van recente bouwjaren tegen scherpe prijzen. Iedere auto wordt afgeleverd volgens onze hoge standaarden. Tevens kunt u kiezen voor meerdere garantie mogelijkheden, u kunt deze terug vinden op onze website, www.zeelandbedrijfswagens.nl

Ruime voorraad
Persoonlijk advies
Eenvoudige lease mogelijkheden (ook voor starters)
Full service
Moderne werkplaats

"Auto's die weten wat werken is"

Wij verwelkomen u graag in onze showroom

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie