Renault Megane E-Tech EV60 Optimum Charge Business Ed. Evolution - Demo / Pack Advanced Drive Assist - Pack winter - Pack city

€ 35.950,- incl. BTW

Bouwjaar 29-12-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kenteken X-236-PP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Megane E-Tech EV60 Optimum Charge Business Ed. Evolution - Demo / Pack Advanced Drive Assist - Pack winter - Pack city


€ 35.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-12-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kenteken X-236-PP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Goes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Anthony Fokkerstraat 77
Postcode 4462 ES
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 442 km
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 177 x 150 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.600 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 2.137 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 159 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Hatchbacks zijn populair. Relatief licht en zuinig, en toch als het moet een indrukwekkende hoeveelheid ruimte. Helemaal als de achterbank wordt weggeklapt. De prestaties van de elektromotor kunnen de vergelijking met een brandstofmotor moeiteloos aan. Deze auto uit 2023 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 10 kilometer. Deze Renault Megane E-Tech heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Over het digitale dashboard is goed nagedacht. Alle belangrijke functies binnen en buiten in één oogopslag. Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Mocht zich een probleem voordoen, dan krijgt u via remote services op uw smartphone te zien wat er precies aan de hand is, waar u ook bent. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem (met DAB-radio!) en het navigatiesysteem. Als u wilt kunt u beiden zelfs met uw stem bedienen. En deze auto heeft ook kruisend verkeer detectie, electronic climate control, regensensor en keyless entry als standaard uitrusting.

De Renault Megane E-Tech is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor u de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Renault. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Actieve dodehoekdetectie herkent andere voertuigen die in uw dode hoek rijden. Met dit hulpsysteem bent u veiliger en comfortabeler onderweg. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door forward collision warning system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Megane RS | Geweld(ig)

De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.

Autotest | Renault Megane RS Geweld(ig)

De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.

Plus

  • serieus snel
  • even praktisch als een gewone Megane
  • uitmuntend weggedrag

Min

  • vermoeiend op lange afstand
  • hogere co2-uitstoot dan concurrentie
  • alleen als vijfdeurs

Conclusie

Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!

Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!

Deel deze advertentie