Bouwjaar | 08-03-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-948-LX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
€ 37.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-948-LX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Goes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anthony Fokkerstraat 77 |
Postcode | 4462 ES |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 429 km
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.611 kg
Laadvermogen: 547 kg
GVW: 2.158 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 163 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Actieradius enkel stad (WLTP): 530 km
De rijbeleving is intuďtief. Het rijplezier is intens. Maak kennis met deze Renault Mégane E-Tech en laat u verrassen door zijn unieke karakter. Gas geven is er met de elektromotor niet meer bij. Stil snelheid maken wel! De krachtige motor geeft deze Renault uitstekende prestaties. Het lederen interieur ademt luxe, en het zit uiteraard fantastisch. Beide verwarmbare voorstoelen hebben een geavanceerde massagefunctie, zodat u ook na een lange rit soepel uitstapt. Net als uw bijrijder. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Nooit meer koude handen of koude vingers in de auto. Stuurverwarming zorgt ervoor dat het stuur behaaglijk warm aanvoelt. Bij de rijke uitrusting horen ook 20 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
De high-end technologie van het high performance audiosysteem staat garant voor geluid van het hoogste niveau. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Door de audiobediening op het stuur regelt u het volume zonder moeite. Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Telefoonaccu in het rood? Laad 'm simpel op met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om aangenaam te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten, de adaptive cruise control past uw snelheid aan ten opzichte van uw voorligger. U wilt van richting veranderen, een tegenligger lijkt daarbij in uw voorgenomen baan te komen? Dan reageert de kruisend verkeer detectie direct om een aanrijding te vermijden. Lekker makkelijk: de keyless start. Geen gedoe met een contactsleutel. Uw auto herkent u aan de elektronische sleutel die u meedraagt. Even op de startknop drukken en rijden maar!
Zoals u mag verwachten van deze Renault Mégane E-Tech is hij uitgerust me
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!