Bouwjaar | 11-06-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-LPT-9 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-LPT-9 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kaya |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildeweg 27 |
Postcode | 4383 NJ |
Plaats | Vlissingen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81004351 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfkaya.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Scenic 1.4 TCE Parisienne Pano Navi Clima Led NAP !
- Kenteken: 81-LPT-9
- Merk: Renault
- Model: Scenic
- APK tot: 11-06-2024
- Tellerstand: 176872 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: bruin
- Motorinhoud: 1397 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: H4J A7
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 1395 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 456 cm
- Hoogte: 1675 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Mistlampen voor
Infotainment
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Zonnescherm(en)
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
inruil is mogelijk
Autobedrijf Kaya
Gildeweg 27
4383NJ Vlissingen
0681004351
autokaya@zeelandnet.nl
autobedrijfkaya.nl/
Wij zijn geopend van Ma t/m Zat.vanaf 10:00 tot 19:00
Op dinsdag vanaf 12:00 tot 19:00uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.