Bouwjaar | 11-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 177.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-860-G |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 13.250,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 177.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-860-G |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Dekker en Jobse |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Zompe 1 |
Postcode | 4353 RT |
Plaats | Serooskerke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 633003 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragedekkerjobse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 500 x 196 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.740 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 maanden Vakgarage Dekker en Jobse Garantie: Afleverbeurt, minimaal 1 jaar APK, 1 jaar gratis Vakgarage Pechhulp
Dit afleverpakket bevat: Vakgarage Dekker en Jobse garantie (6 maanden garantie); Nieuwe APK
Van al onze occasions zijn de getoonde prijzen rijklaar, inclusief tenaamstellingskosten en geldige APK en beurt volgens schema. Standaard hanteren wij 6 maanden Dekker en Jobse garantie. Voor € 450.00 extra heeft u 1 jaar Bovag garantie. Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat de advertentietekst afwijkt van de opties/accessoires die werkelijk op de auto zitten. Er kunnen derhalve aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Vakgarage Dekker en Jobse kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie. Voor vragen en/of meer informatie over de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto waar u interesse in heeft, kunt u contact opnemen. Tel 0118-633003 Whatsapp 06-15497559
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!