Bouwjaar | 28-10-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 147.564 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-BP-SZ |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 147.564 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-BP-SZ |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Occasion Terneuzen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transportstraat 1 |
Postcode | 4538 AT |
Plaats | Terneuzen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31797562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autooccasionterneuzen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: feb 2002 - aug 2006
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.743 kg
Laadvermogen: 957 kg
GVW: 2.700 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Emissieklasse: Euro 3
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Mooi hè, deze Renault. Maar dat is alleen nog maar de buitenkant. Onder de motorkap zit een rijkdom aan innovatieve techniek om waar te maken wat het merk belooft: Drive for change. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen.
Extra opties op deze auto zijn: verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
= Bedrijfsinformatie =
Interesse in deze occasion? Bel dan 0611700658 bij geen gehoor kunt u mijn collega bellen 0653927827. Informeer naar de beschikbaarheid van de auto voor een eventuele proefrit!. Onze occasions worden geleverd met APK mits vermeld in advertentie. U bent van harte welkom, onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en typfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!