Bouwjaar | 14-09-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 243.750 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 3.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 243.750 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JD Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | zoutestraat 99. |
Postcode | 4561 TA |
Plaats | Hulst |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21844617 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jdautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Bestelauto
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aantal cilinders: 4
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
€3500/Airco/centrale vergrendeling/elk ramen/Trekhaak/Schuifdeur/elk spiegels/radio cd speler /Stuurbekrachtiging/
Renault Trafic 1,9 Dci 100 L1H1
Bouwjaar:14-09-2006
Brandstof:diesel
Km:243.750
Transmissie:handgeschakeld (6)
Motorinhoud:1870cc
Vermogen:74kw/100pk
In goede staat start rijd en schakelt perfect
Belgische Documenten kan eventueel worden voorzien van Nederlands kenteken
Prijs:€3500,-
Bij interesse tel 0621844617
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen
Tenaamstelling 24/7 ter plaatsen
Bezichtiging ook in de avonduren mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!