Renault Trafic 2.0 dCi 130 T30 L2H1 Work Edition - Pack Parking / 4 Seizoenbanden

€ 30.950,- excl. BTW

Bouwjaar 29-02-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 130 T30 L2H1 Work Edition - Pack Parking / 4 Seizoenbanden


€ 30.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-02-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Oosterland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molenweg 56a
Postcode 4307 AK
Plaats Oosterland
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)111 - 412529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan 2022 - nov 2023

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.799 kg
Laadvermogen: 1.271 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Het elegante design onderstreept de uitstekende rijkwaliteiten van deze puur Franse auto. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 10 De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. Extra opties op deze auto zijn: buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

U geniet nog meer van het rijden met uw Renault omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Renault Trafic als zich een noodsituatie voordoet. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. Als u nieuwsgierig bent naar deze Renault Trafic, neem dan snel contact met ons op.

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de auto is EUR 995,-

Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer al

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie