Bouwjaar | 28-11-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 144.735 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-VFS-68 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-11-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 144.735 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-VFS-68 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Milhous |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 12 |
Postcode | 4462 EZ |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24773709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfmilhous.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Bestelauto
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.980 kg
Laadvermogen: 1.115 kg
GVW: 3.035 kg
Wielbasis: 350 cm
Topsnelheid: 173 km/u
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal
Autobedrijf Milhous biedt aan:
Overgenomen van de 2e eigenaar;
Merk: Renault Trafic 2.5 dCi T29 L2H1 DC (4 stoelen)
Bouwjaar: 2009
Carrosserie: bedrijfsbus/grijskenteken (achterdeuren met rechts een schuifdeur en rolstoel lift)
Brandstof: Diesel
Basiskleur: Grijs
KM stand: 144.735km
Gewicht: 1.980 kg
Maximum aanhanger gewicht ; ongeremd 750kg geremd 2.000kg
Wegenbelasting: 126,- EURO per kwartaal ondernemerstarief
APK: 8 december 2022
Verkoopprijs: 14.950,- EURO Marge(inruil en financiering mogelijk)
Wij berekenen geen afleverkosten!
Accessoires:
- Airco / klima
- ABS
- Achterdeuren met rolstoellift
- Airbag(s)
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Anti Blokkeer Systeem
- Centrale deurvergrendeling (2x sleutels)
- Elektrische ramen
- Navigatie
- Parkeer sensoren
- Radio cd speler
- Schuifdeur rechts
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuurbediening
- Telefoon aansluiting
- Trekhaak (ongeremd 750kg geremd 2.000kg)
Meer foto's leverbaar op aanvraag;
Heeft u interesse in bovengenoemde auto dan kunt u bellen voor meer informatie 06-24773709, let op bezichtiging op afspraak.
Autobedrijf Milhous is gevestigd in de Industriestraat 12 te Goes (5 minuten loopafstand van het station), wij zijn 6 dagen per week geopend van 8.30 uur tot 17.30 uur Zaterdag tot 13.00 uur geopend.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten © Autobedrijf Milhous 2022.
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom aan de Industriestraat 12 te Goes, wij zijn 6 dagen per week geopend van 8.30 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 18.00 uur, zaterdag van 9.00 uur tot 13.00 uur wij zitten op 5 minuten lopen van het treinstation.
LET OP; wilt u een van onze occasions bekijken, wij werken alleen op afspraak!
Op autobedrijfmilhous.nl kunt u al onze occasions bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!