Bouwjaar | 19-04-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 555.498 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VH-552-H |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-04-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 555.498 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VH-552-H |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ML Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voltaweg 21 |
Postcode | 4338 PS |
Plaats | Middelburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46830085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.823 kg
Laadvermogen: 1.207 kg
GVW: 3.030 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Merk: Renault
Model: Trafic
Carrosserie: Bedrijfswagen
Bouwjaar:2010
Brandstof: Diesel
Kilometerstand: 320.746
Transmissie: Handgeschakeld
Hierbij bieden wij u een Renault Trafic aan, auto rijd en schakelt zoals het hoort , heeft opties zoals airco, elektrische ramen, centraal deurvergrendeling, & nog veel meer, auto is altijd netjes onderhouden..
Onderhoudsboekjes Aanwezig en Nationale Autopas aanwezig
APK: 22-03-2023
Inruil is mogelijk bij ons
WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN
Wij kopen ook auto's in! Benieuwd wat u auto waard is? Bel ons vrijblijvend om een afspraak te maken.
MLAuto's
Voltaweg 21
4338PS Middelburg
tel: 06 46 83 00 85
Tel: 06 42 04 52 80
Wilt u alleen wat informatie? Dan kunt u ons gerust even bellen, wij staan u graag te woord. Voor een bezichtiging of een proefrit, bel dan even voor een afspraak! Mocht u door u werk overdag niet kunnen, dan kunt u ook in de avond uren langskomen op afspraak of eventueel op zondag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!