Bouwjaar | 07-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.515 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-718-HN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.515 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-718-HN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Vervaet |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vaartstraat 1 |
Postcode | 4571 LS |
Plaats | Axel |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)115 - 566881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevervaet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - jul. 2022
Technische informatie
Vermogen: 100 kW (136 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 385 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.477 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.988 kg
Accu
Accu: 52 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 171 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 21 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 242 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 49 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Garage Vervaet Kwaliteitscheck (zonder meerprijs): De auto wordt op 50 punten gecontroleerd zodat u weet wat u koopt!
- Meeneemprijs (zonder meerprijs): Standaard tenaamstelling, geldige APK (minimum 14 dagen) en RDW leges
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 14:26
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:21
Bruikbare accucapaciteit: 49.4 kWh
Ingeschatte actieradius: 282 km
Ingeschat verbruik: 20.34 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 286 km
Actieradius praktijk winter: 246 km
Verbruik praktijk zomer: 21.22 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.42 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
# De mooiste staan in Axel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.